Home » , » Visa Credit Card And Mastercard Credit Card

Visa Credit Card And Mastercard Credit Card

Visa Credit Card And Mastercard Credit Card. Antara dua jenis kredit card ini iaitu Visa Credit Card And Mastercard Credit Card yang mana satu yang paling berbaloi untuk di milikki. 

Walaupun dua-duanya ialah kredit kad ( credit card ) tetapi ada perbezaannya dari segi kelebihannya bila menggunakan Visa Credit Card And Mastercard Credit Card ini.

Saya telah menggunakan kedua-dua jenis kredit kad ini dan cuba untuk menyelami antara Visa Credit Card And Mastercard Credit Card mana satu yang paling bagus.

Visa Credit Card And Mastercard Credit Card


Yang mana ialah kredit kad ( credit card ) terbaik untuk kita milikki. Kedua-duanya pun bagus tetapi ada kelebihan dan kekurangannya.

visa mastercards credit cards


Bagi Visa credit card ( kredit kad visa ) jika anda ialah pelanggan maybank2cards, setiap rm1 yang di belanjakan anda akan mendapat treat point Maybank sebanyak satu. Adakah ini sama juga dengan mastercard ccredit card?

Bagi Mastercard credit card pula, kalau anda buat belian online, mastercards lagi berbaloi. Di Lazada contohnya, jika anda bayar dengan credit card Mastercards, anda akan dapat less lagi 10% bagi kebanyakkan produk di Lazada.

Jadi jika anda gemar membeli belah ( shopping ) di Lazada, maka mastercard credit card sesuai untuk anda.  Visa Credit Card And Mastercard Credit Card saling berlumba antara satu sama lain. Sebab kadang-kadang jika ada sale, salah satu kad akan memberikn pulangan yang membanggakan.


Adakah credit card juga mempengaruhi kelayakkan anda untuk membuat pinjaman ( housing loan or personal loan serta car loan ). Iya ada sebab kalau anda membuat bayaran cantik credit cards kepada bank, profile kewangan anda akan jadi baik pada mata bank.


Terima kasih kerana membaca Visa Credit Card And Mastercard Credit Card. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan