Home » » Biodata Aidana Baizieva Helikopter Terhempas Di Semenyih

Biodata Aidana Baizieva Helikopter Terhempas Di Semenyih

Siapa sebenarnya Aidana Baizieva yang menaikki helikopter yang terhempas di Semenyih 4 April 2015 yang lepas. Ramai orang mencari-cari biodata Aidana Baizieva ni dan siapa sebenarnya Aidana Baizieva dan kenama boleh berada di dalam helikopter tersebut.

banyak spekulasi helikopter terhempas timbul tetapi itu hanya spekulasi dan mainan politik pelbagai pihak. Aidana Baizieva di sebut-sebut mungkin sebab raut wajahnya yang cute, cuba lah kalau Aidana Baizieva biasa-biasa sahaja, mungkin tidak menjadi viral di dalam facebook.

Aidana Baizieva
Aidana Baizieva

Aidana Baizieva warga Kyrgystan ini berumur 25 tahun dan pernah belajar di University Sunway, Universiti Lim Kok Wing dan kolej SEGI dalam bidang diploma pelancongan. Telah berada di Malaysia sejak setahun lalu ( ada yang kata sejak 2010 ) dan merupakan kenalan kepada pilot helikopter terhempas tersebut.


Aidana Baizieva
Yang bertudung bukan Aidana Baizieva, ini gambar lama


Di dalam tragedi tersebut, mayat ke enam di tanda sebagai belum di kenal pasti dan kemungkinan mayat ini adalah milik Aidana Baizieva.

Aidana Baizieva dan adiknya


Beberapa hari lepas, terdapat waris Aidana Baizieva datang menuntut mayat di rumah mayat. Gambar adik Aidana Baizieva boleh anda tengok di bawah:



adik Aidana Baizieva
waris Aidana Baizieva



Terima kasih kerana membaca Biodata Aidana Baizieva Helikopter Terhempas Di Semenyih. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan