Home » , » Tip cara mudah buat kedai online sendiri dengan kos sangat rendah

Tip cara mudah buat kedai online sendiri dengan kos sangat rendah

Kalau anda peniaga online yang menjual produk secara online, anda tentu mahukan website atau blog anda sendiri untuk menjual dan mempromosikan produk anda. Ini di namakan kedai online. Kos untuk membuat kedai online menjadi realiti agak tinggi juga jika anda suruh orang lain yang buat sedangkan cara buat kedai online ni tidaklah sesusah mana.

Sekarang ini, ada satu sistem yang di namakan Nichify yang membolehkan anda membuat kedai online anda sendiri dalam masa 5 minit sahaja - siap semuanya. Tanpa produk pun anda boleh menjual kerana akan boleh mengambil produk dari Amazon dan letakkan di dalam kedai online anda dan anda akan dapat komisen daripada jualan produk tersebut.

Bayangkan produk-produk di Amazon, banyak kan. Anda boleh pilih produk-produk yang hot seperti permainan budak-budak dan produk kesihatan. Anda akan dapat bayaran dalam USD dan sudah tentulah kalau di tukar ke RM, lumayan jugak tuh.

Cara buat kedai online dalam masa 5 minit sahaja


Nichify tidak asing lagi sekarang ini. Nichify di cipta oleh pemilik Ashadee, Gobala dan ideanya ialah supaya kita boleh buat kedai online kita sendiri dengan cepat dan murah.

Contoh kedai online yang menggunakan sistem Nichify ni seperti di bawah:

cara buat kedai online nichify


Anda boleh baca soalan-soalan lazim mengenai kedai online Nichify. Segala hal-hal teknikal mengenai kedai online ini telah di permudahkan.

Jom cuba dan mula menjana duit melalui online dari kedai online anda.



Terima kasih kerana membaca Tip cara mudah buat kedai online sendiri dengan kos sangat rendah. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan