Home » , , » Tip buat duit dengan affiliate Amazon

Tip buat duit dengan affiliate Amazon

Terdapat pelbagai cara untuk buat duit online ini seperti buat duit dengan google adsense, buat duit dengan 8share dan juga buat duit dengan Nuffnang. Salah satu lagi cabang untuk buat duit secara online ialah buat duit dengan affiliate.

Buat duit dengan affiliate yang paling popular di Malaysia ialah buat duit dengan affiliate Ashadee. Yang ni ramai dah yang beroleh pendapatan hampir setiap bulan bergantung kepada cara promosi affiliate dan juga trafik blog masing-masing.

Setelah berjaya dengan Ashadee, pemiliknya telah membuka satu lagi cabang untuk buat duit iaitu buat duit dengan affiliate Amazon! Wow Amazon dan sudah tentu bayaran untuk affiliate Amazon ni dalam USD. Bayangkan USD x 4 kali untuk tukar ke ringgit. Masyuk gak tu kan.

Buat duit dengan affiliate Amazon


Apa yang best dengan buat duit dengan affiliate Amazon ni:

1. Tak perlu beli  domain, semua telah di sediakan dengan sedikit kos sahaja.

2. Tak perlu bimbang dengan SEO sebab setting SEO telah di uruskan.

3. Tak tahu teknikal untuk buat kedai online tak apa sebab telah di permudah dengan sistem kedai online Nichify.

4. Terdapat pelbagai produk yang anda boleh dapat di Amazon. Tidak perlu keluarkan modal untuk menyimpan stok.

buat duit dengan kedai online affiliate amazon


Apa yang anda kena buat ialah, melanggan sistem kedai online Nichify ni, mulakan bina kedai online anda sendiri dengan panduan yang di berikan, daftar dengan affiliate Amazon d an pilih produk apa yang hendak di pasarkan daripada Amazon.

Produk-produk tersebut akan di tunjukkan di dalam kedai online anda masing-masing. Cam tu je caranya, agak mudah kan.

Kelemahan sistem kedai online affiliate Amazon


Sudah tentu ada kelemahannya juga kan.

1. Kena tahu juga sedikit teknikal untuk buat blog. Kalau dah tahu sikit-sikit, kedai online anda boleh di siapkan dalam 5 minit sahaja. Kalau tak tahu langsung, masa lebih panjang di perlukan.

2. Walapun setting SEO telah di buat, anda perlu juga lakukan promosi sendiri untuk memperkuatkan lagi kedai online anda, sistem ini bukan auto sepenuhnya. Kena buat kerja juga untuk promosi.

3.Kena daftar dengan affiliate Amazon. Yang belum biasa kena biasakan dengan Amazon, produk mana yang laris dan sebagainya.

Tetapi amat berbaloi kalau mencuba sistem kedai online Amazon yang siap 5 minit ni memandangkan sistem-sistem lain yang ada lebih mahal dan bukan dari Malaysia.


Terima kasih kerana membaca Tip buat duit dengan affiliate Amazon. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan