Home » , , , » Grand Lexis Port Dickson - Tip Bercuti di Negeri Sembilan

Grand Lexis Port Dickson - Tip Bercuti di Negeri Sembilan

Grand Lexis Port Dickson. Kalau sebut sahaja Grand Lexis Port Dickson, anda akan ingat swimming pool dalam bilik. Memang ada swimming pool dalam bilik jika anda menginap di Grand Lexis Port Dickson. tetapi bilik ni harganya mahal, dekat-dekat rm1000.

Tetapi berbaloi untuk tinggal di Grand Lexis Port Dickson bilik yang ada swimming pool ni. Di Grand Lexis Port Dickson ni terdapat banyak jenis bilik sebenarnya, ada yang bilik macam hotel ( bangunan tinggi ) dan ada yang berada di atas air.

Water chalet ni mahal sikit, ada yang tiada swimming pool, ada yang sjky view dan ada yang dari lantai boleh tengok air ( atas air le ni ).

Mana satu pilihan anda, tepuk dada tanya duit. Jika mahu tinggal di Grand Lexis Port Dickson, sangat memuaskan kerana biliknya besar dan juga retoran / tempat makan di sekitar Port Dickso ni banyak. Tak susah mencari restoran ikan bakar di Port Dickson.


Gambar Menarik Di Port DicksonAntara gambar-gambar menarik jika anda bercuti di Port Dickson Negeri Sembilan:







Terima kasih kerana membaca Grand Lexis Port Dickson - Tip Bercuti di Negeri Sembilan. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan