Home » , , , , » Buat duit online dengan 8share ikut facebook dan tak perlu ada blog!

Buat duit online dengan 8share ikut facebook dan tak perlu ada blog!

Salam Hi, Pernah dengar Says.com kini sudah bertukar kepada 8Share dimana ramai pelajar dan umum membuat duit cara mudah share iklan yg diberi atau dipanggil 'specials' hanya dengan satu klik ke Facebook dan Twitter. Ia akan tersebar secara auto dan setiap klik lawatan pada gambar iklan dan link yg kita share akan diberi RM0.20 +-
8share iphone ipod ipad
Nampak sedikit bukan? Tapi penulis sendiri pada hari pertama menggunakan khidmat percuma orang nak bagi duit 8Share ini sudah dapat RM6.20 [for real] haha..rasa pelik juga kerana biasanya peluang begini hanya ada di Amerika shj beberapa tahun dulu dan selalunya ada penipuan.
Oleh kerana ianya iklan tempatan dan syarikat berdaftar di Msia maka tiada penipuan dan semua wang duit iklan hasil share akan dibayar terus dan bagi bulan Ogos menurut 8Share lebih 90 ribu ringgit sudah diberi kepada 700 ahli yg share iklan.
8share malaysia[mudah hanya klik lagi pun pekerjanya melayu dan cina mudah berurusan berbanding mat saleh soksek songeh banyak kepada publisher yg sudah biasa buat duit dengan iklan senyap senyap tapi  tak mahu share...hihi]
Kepada yang berminat klik button merah dibawah dan daftar terus share di Facebook dan terima pendapatan pasif yg halal seperti diterangkan oleh Sdri Yuna dalam video syarikat di bawah.
Lagi pun anda boleh download apps untuk Iphone dan Ipod android / iOS dan akan diberi notifikasi bila ada iklan atau specials untuk share 'on the go'. Bayangkan hanya dengan satu klik terus dapat duit spt gambar di kanan.
Ini bukan scam penipuan iklan 'ini betul betul' bak kata filem P Ramlee dan penulis berkongsi pengalaman ini pun kerana ingin membantu kepada yg suka bazir masa waktu di Facebook Twitter tanpa sebarang hasil.
Juga jujurnya jika anda klik button di bawah dan daftar pun penulis MRM dapat RM1 ringgit dan pada hasil RM2 ringgit pertama anda dapat maka penulis juga diberi RM1 ringgit percuma. Boleh juga dengan satu klik panggil ramai kawan kawan share di Facebook dan email list secara auto setelah menjadi ahli.
Ini bukan projek tabung ayam tetapi projek tabung itik yg jalan ramai ramai diam diam dapat duit dan terjamin tanpa penipuan spt selalu berlaku. Salam dan sebarkan jika sekiranya anda tidak berminat pun tolong juga like dan share ok mana tahu ada yg memerlukan peluang mudah ini. Oleh: Arianna MRM
Lihat gambar pengeluaran duit di bawah dan panel dashboard ahli 8Share Malaysia
DUIT IKLAN 8SHARE
SAYS Sdn Bhd
Lot 7.08B, Level 7, 1 Tech Park,
Tanjung Bandar Utama, Bandar Utama 47800, Petaling Jaya, Selangor, Malaysia.

Tel: +603 7731 7583
Fax: +603 7731 7683
Beroperasi di
  • India
  • Philippines
  • Singapore
  • Indonesia
Hi ahli 8Share
Kami sering mendapat pertanyaan tentang 8Share dan cara kami beroperasi, mereka juga nak memahami sama ada duit yang diberi kepada ahli-ahli halal ke tidak. Jadi di dalam video ini, kami tolong jelaskan :)
Harap ia membantu!
KLIK JOIN DUIT FREE
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=wf7m_qWdNSY

Earn RM480 in 1 weeks (Step By Step) 8Share


hasil pendapatan iklan says 8share



Terima kasih kerana membaca Buat duit online dengan 8share ikut facebook dan tak perlu ada blog!. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan