Panduan buat duit dengan 8share melalui facebook

Tips share special 8share di facebook - Kali ni say nak kongsi skit tip cara nak promote 8share di facebook ( wall/page/group ). Ramaiyang dah ada akaun 8share tahu pasal nih tapi tak ramai yang mengamalkan. Jadi persent nak dapat hasil dari 8share rendah le kalau cam tuh. Cuba luangkan masa sikit untuk promote 8share di facebook dengan luangkan sikit masa untuk buat seperti yang di tulis dalam tip 8share kat bawah nih. Oh ya, kalau belum ada akaun 8share lagi, boleh daftar 8share secara percuma je dan boleh ikuti tip yang di tulis di bawah nih.


Sebelum ni saya ada gak kongsi pasal 8 share nih:



Panduan berguna buat duit dengan 8share di facebook

1. Jangan share special 8share tanpa kata-kata 'penarik'


Ni mesti buat, kalau kongsi 8share kat facebook, mesti letak ayat-ayat tambahan. Jangan kongsi tanpa ada ayat tambahan seperti di bawah:

8share tanpa ayat penarik

8share dengan ayat penarik - caya yang betul




2. Anggap 8share bukan iklan


Cuba seboleh-bolehnya gunakan ayat penarik supaya iklan 8share korang tak nampak macam iklan tapi lebih kepada info dan perkongsian. Kalau nampak macam iklan, pasti korang tak dapat klik dari facebook nih, percayolah walaupun dah banyak korang promote. Gunakan kreativiti korang supaya iklan 8share nampak macam info-info yang lain walaupun hakikatnya ianya adalah iklan.


Contoh: jangan guna "klik sini"

Janganlah sampai gunakan ayat-ayat yang lucah, berpada-pada dan beretika bila buat hebahan.

3. Jangan sesekali menipu.


Jangan le pula menipu, iklan lain, tulis benda lain, tak berpanjagan le nampaknya korang dengan 8share. Ini kerja sia-sia ni, kalau nak buat, buat betul-betul supaya rezeki dari 8share tu berterusan.



Semoga berguna dan di amalkan.


Terima kasih kerana membaca Panduan buat duit dengan 8share melalui facebook. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan