Home » » Ciri-ciri seorang playgirl

Ciri-ciri seorang playgirl

Playboy merupakan istilah yang sudah sering di dengar banyak orang. Bahkan ciri-ciri dan perawakan dari playboy sudah seperti diketahui umum. Akan tetapi tahukah Anda bahwa ada juga wanita yang berperilakunya layaknya playboy. Wanita dengan tingkah laku seperti itu dikenal sebagai seorang playgirl. Agar Anda tidak terjebak dalam permainan cinta seorang playgirl, alangkah baiknya Anda mengenali ciri-ciri dari seorang playgirl. Ciri seorangplaygirl diantaranya adalah seperti berikut.
 
Menyimpan Kisah 'One Night Stand'
Tidak hanya satu, tapi lebih. One night stand tidak berarti berakhir dengan seks belaka. Sedikit kontak fisik sudah menjawab seberapa kedekatan Kamu dengan lelaki yang Kamu kagumi, tapi bukan untuk jangka panjang.
Status Facebook Sering Berubah
Mulai dari "bujang", "berkasih", lalu pindah menjadi "complicated". Ini menandakan Kamu seperti mencari lelaki untuk kesenangan saja. Sekalipun Kamu mencoba mencari yang terbaik, tapi dimata lelaki, Kamu seorang man eater.
Berkencan dengan Dua Lelaki dalam Satu Kelompok
Misalnya Kamu pernah berkencan dengan lelaki dalam satu tim sepak bola, lalu di waktu lain Kamu berkencan dengan rakan satu timnya. Secara tidak sadar hampir setengah jumlah tim tersebut pernah dekat dengan Kamu. Benar-benar pecinta lelaki.
Mudah Memberi Nombor Telefon
Kamu sudah punya kekasih tapi lelaki dengan mudah mendapat nombor telepon langsung dari Kamu. Hati-hati, kerana ini tandanya Kamu masih memberi celah untuk menarik perhatian lelaki lain, atau berselingkuh.
Mudah Meninggalkan
Senang mempermainkan perasaan seseorang boleh menjadi ukuran. Bayangkan saat hubungan sedang hangat, tiba-tiba Kamu pergi tanpa khabar hanya untuk menegaskan "Siapa bos-nya". Jika Kamu sudah sampai tahap ini, Kamu betul-betul playgirl sejati.
Tidak Pernah Cukup
Lelaki membutuhkan usaha ekstra besar untuk mendekati Kamu, dan itu tidak pernah cukup. Sekali Kamu tidak puas, Kamu pergi


Terima kasih kerana membaca Ciri-ciri seorang playgirl. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan